Convocatòria de Beques UOC, 2020!!

24 gener, 2020

Aquest missatge és per recordar-vos els ajuts i beques de la UOC per al 2020:

Nova convocatòria de beques UOC per a programes de doctorat

La Universitat Oberta de Catalunya (UOC) ofereix beques per a cursar els seus programes de doctorat durant l’any acadèmic 2020-2021:

La data límit per a presentar les sol·licituds és el 12 de febrer del 2020.

Per a poder sol·licitar aquesta beca, els estudiants s’han de dedicar a temps complet al programa i han de treballar presencialment a les instal·lacions de la universitat.

La durada habitual de les beques és de tres anys. Les beques requereixen una renovació anual. Aquesta renovació està subjecta a la consecució per part dels estudiants dels objectius de formació i recerca establerts en cada cas. Un d’aquests objectius és acabar la tesi en un màxim de tres anys.

Els sol·licitants trobaran informació sobre el procés de sol·licitud, els continguts i l’organització de cada programa de doctorat a la pàgina web. Et recomanem que sol·licitis accés al programa que t’interessi, que contactis amb l’investigador o investigadora que s’encarregui de la proposta de tesi i que li demanis consell.

El programa ofereix la possibilitat de dur a terme doctorats industrials, en els quals els millors sol·licitants podran aconseguir beques amb acords amb empreses. Els doctorands que facin un doctorat industrial tindran un supervisor a la universitat i un tutor a l’empresa.

La UOC és una universitat en línia totalment acreditada amb base a Barcelona i que forma més de 70.000 estudiants de tot el món. La Universitat acull els estudiants que vulguin desenvolupar la seva recerca en un entorn internacional i altament qualificat i en un programa de doctorat que forma part del procés de Bolonya.

Consulta’n tota la informació: https://estudis.uoc.edu/ca/doctorat

(Visited 11 times, 1 visits today)