Llançament i presentació de llibre: “Orgullo, Protesta, Negocio y otras derivas LGTB” de Dra. Begonya Enguix Grau

23 setembre, 2019

Ens complau convidar-vos a la propera presentació en llibre de “Orgullo, Protesta, Negocio y otras derivas LGTB” de la Dra. Begonya Enguix Grau que tindrà lloc el 8 d’octubre a Madrid i el 10 d’octubre a Barcelona.
Esperem poder comptar amb la vostra presència.

MADRID

8 d’octubre de 2019. 19:30. Centre Associatiu Pedro Zerolo, Seu de COGAM. Carrer de la Pobla, 9, 28004. Madrid

BARCELONA

10 d’octubre de 2019. 19:00 h. Sala Pi i Sunyer de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC). Carrer del Carme 47, 08001. Barcelona

Orgull, protesta, negoci i altres derivades LGBT. Primer llibre basat en una etnografia de l’Orgull, detalla les seves implicacions polítiques i planteja noves perspectives dels quatre factors que l’articulen i influeixen en la manera de pensar de les realitats LGBT: el cos, l’activisme, la política i el mercat.

Begonya Enguix Grau. Doctora en Antropologia Social i Cultural per la Universitat Rovira i Virgili (URV), és professora d’Antropologia Social i Cultural de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). El 1993 va defensar la seva tesi doctoral Poder i desig. L’homosexualitat masculina a València publicada el 1996 per Alfons el Magnánim.
Va ser pionera a incorporar estudis de gènere, sexualitat i LGTBI a l’antropologia del nostre país i a realitzar treballs etnogràfics sobre aquest tema.
El 2019 va ser guardonada amb la professora convidada Aigner Rollet en estudis de gènere a la Universitat de Graz (Àustria)

(Visited 9 times, 1 visits today)